Stina

- Si vis Amari, Ama -

Elementen på redan???

Publicerad 2010-07-27 22:36:15 i Allmänt

Dret lukar bränt som tusan... Undrar om det är elementen som redan åker på här uppe?? Då är juh hösten snart här... Ljuset börjar försvinna, och tyvärr så märker jag att hösten verkligen är påväg... Men jag ser det positiva... NYA KLÄDER!!! Och jag ska köpa mig en riktigt snygg vinterjacka!!

Dagen har som vanligt bestått av städ och tvättning... Fattar inte hur det kan finnas så mycket tvätt... Men sedan hatar jag när det är tvätt, så tvättar hellre ofta, men lite mindre!! Men nu är det fint här uppe och vi är redo för finbesök imån!! Äntligen ska mina älskade föräldrar komma upp och se hur vi har det!! :) Ska bli underbart!! Jag har börjat att förbereda smörgåstårta som vi ska äta imån på kvällen sedan får vi se vad som sker under resten utav tiden som dem är här uppe!! För er som har missat så kommer även "min" älskade hund, Ziba, med upp!! :) Hon vill också hälsa på lillmamma!! :)

Efter att Sammi kom hem ifrån jobbet så åt vi thai mat som han hade med sig!! Alltid lika gott!! Och sedan gick vi hem till Sarah för thé och kaffé!! :) Nu är vi hemma igen och tittar på So you think you can dance!!!

Snart blir det sängen, imån ska jag baka morotskaker tänkte jag, så det finns fika när dem ankommer!! Ska bli så underbart!!

Sov så gott!! Det ska vi göra!!! Hörs imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela