Stina

- Si vis Amari, Ama -

FREDAG

Publicerad 2010-07-23 10:15:20 i Allmänt

Nu jobbar juh inte jag, så det spelar inte så stor roll för mig, men det betyder att mitt hjärta är ledigt imån!! Och såklart på söndag... Imorgon är dagen dock redan bokad, då det är match på dagen och sedan fest på kvällen!!!

Igår kväll blev det lite mys framför tvn, och det blev inte vilket mys som helst... Utan grillad kyckling, bacon, sallad, macka och harissa!! :) MUMS!!







Denna dagen blir det inte mycket gjort som sagt, har tvättid ifrån 12 och HELA dagen... Men det behövs, ska försöka att komma ut lite tiden jag kör maskinerna!!
Ser ut att vara väldigt fint väder ute, dock väldigt blåsigt... Men graderna är ändå uppe igen!!

Ha en underbar fredag, och alla ni som jobbar, SNART ÄR HELGEN HÄR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela