Stina

- Si vis Amari, Ama -

Gå och gå

Publicerad 2010-07-23 18:58:05 i Allmänt

Ja, det blev inte så mycket tvättande och hemma häng som jag hade trott!! Utan fick det mycket trevligare!! :) Skulle med Sarah till Barnenshus för att köpa en vattenpistol... Sedan var det Boom för inpregnering till soffan, sedan blev det en massa andra butiker!! Och vi har bara gått och gått och gått!! :)



Sarah fick köpt sig en "dramaten" på Rusta... Hon är nu officiellt gammal!! ;) Sedan gick vi till Willys där det blev storhandling... Och sedan eftersom det blev handlat så mycket, så fick det bli taxi hem... Det gick inte på bussen det!! :)



Nu är det fullt hemma i Sarahs kyl!! Så nu går jag tillbaka dit för lite tacos... Sedan blir det hem i pauser för att byta i tvättmaskinerna!! :) Tror kanske att jag ska ta med mig lite vin... Det är juh ändå fredag!! ;)
Snart är allt tvättat, och jag tror nog att jag hinner med lite städ, om inte idag, så blir det nog i morgon!!

Jag hoppas att ni njuter utav att det är fredag!! Det gör jag!! :) Snart kommer mitt hjärta med också, och det gillas stark!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-23 22:49:54

Åh,lite vin så här på fredagen låter helt rätt. Själv njuter jag att ledigheten äntligen börjar.. och att den här sommaren e helt underbar. Må så gott.

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-07-23 22:50:55

Hm såg att ja blev annonym, men det va jag skrev ovanstående!!

Postat av: Stina

Publicerad 2010-07-23 23:36:57

Nej, vin är aldrig fel... Det är vi överens om!! Hoppas att du far en riktigt skon semester, synd bara att grannen ar bortrest!! Ha det sa bra du med, och njut av att vara ledig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela