Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2010-07-16 09:28:32 i Allmänt

Har gått upp för ett litet tag sedan, men idag är det jobbigt, jag är litre trött och seg... Mest synd tycker jag om min älskade som måste gå upp och jobba typ jämt... Det är därför som jag oftast går upp samtigt, så han inte ska känna sig så ensam... Men snart har jag också (förhoppningsvis) jobb, och då kommer jag med var tvungen att gå upp, och jag vet att sjölvklart finns det dagar när jag verkligen inte vill gå upp, men de flesta dagarna vill jag gå upp. Jag saknar att ha ett arbete, att få jobba och komma hem... Men som sagt snart!! :)

Igår var det fiskning, men som vanligt nu det sista så blir det inget napp... Kanske var det lite för blåsigt igår? Eller ville fiskarna bara inte nappa...
Jag städade i fiskelådan, blev såhär fint!!



Sammi lite senare!! :) Välidgt mörkt pga blixten... Dock så börjare det bli mörkare...


Idag så är det molningt, men förhoppningsvis så kommer solen senare!! Jag ska vara inne idag, ska tvätta, städa och handla!! :) Så att det är fint, rent och fullt i kylen när syster yster kommer!!! FINALLY!!!

Vad ska ni hitta på idag? Jag tror jag ska slappa tills min tvätttid börjar vid 12... Får se, tycker det känns elakt!!! :)

Ha en bra dag, och familjen Salmela- KÖR FÖRSIKTIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela