Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon...

Publicerad 2010-07-30 08:08:47 i Allmänt

Vaknade till regenet denna morgon också, och jag tycker "synd" om dem som ligger och sover i tält... Jag har precis duschat och ska snart på med kläderna för att hämta mamma, pappa och Ziba. Då äter vi lite frukost, och sedan om vanligt, vi får se vad denna dagen har att erbjuda!! :)
Lite bilder ifrån igår!!


Goda kanelbullar


Underbara mamma


Vaniljbullar till Sammi


Penslar bullarna


Blir hönökaka


Och sedan åt vi tacos till middag!! Ovanligt för att vara mig?! ;)

Vi bakade även morotskaka, men jag glömde att ta kort på den... Men den blev också bra!!

Idag släpps Iphone 4, och folk har köat hela natten, så Sammi kommer att få mycket att göra på jobbet idag...

Jag får som sagt se vad som sker idag... Men det kommer bli en bra dag!! :)

Ha ni det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela