Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!!

Publicerad 2010-07-04 09:03:59 i Allmänt

Ja, igår blev det Wheels... Det var helt underbart väder!! :) Solen lös och alla njöt utav av det var så fint!! :) Det var en hel del bilar... Och en hel del folk!!

                  

Sedan så åkte vi en sväng till stan, fick köpte mig ett par svarta byxor och ett par svarta skor, visar senare!! :)
Sedan inhandlade vi lite mat inför kvällens grillning!!

Blev som vanligt riktigt gott!! Sedan däckade både Sammi och jag framför tvn, när vi kollade fotbollen!! :)

         

Sedan åkte vi in till stan för att titta lite mer på bilarna!! :) Var där ganska så kort dock, alla började bli ganska så fulla, och jag kände att det var slagsmål pågång överallt!! Och då ville jag inte vara där...

Sedan idag blir det Umelagun...


Öppnar dock inte förän klockan 12, så jag ska nog lägga mig i sängen en liten stund till, eller kanske städa? Det är aldrig fel... Hjärtat sover fortfarande, han fick inte ha en slappardag igår, då ha var tvungen att hoppa in och jobba igår...

Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela