Stina

- Si vis Amari, Ama -

Göteborgs Café

Publicerad 2010-07-03 10:57:46 i Allmänt

Efter jag hade varit hos Sara igår, så kom Sammi hem med thai mat!! :) Riktigt gott var det! Och sedan blev ingen bowling igår.. Utan det blev en utgång!! :) Göteborgs Caféet hade en coctailfest, så vi var där!! Var trevligt, men det fanns inget dansglov så vi gick vidare och skulle till TC, men det var för mycket folk, så vi gick till Rex, där var det 27+, men vi fick komma in i alla fall!! Nästan alla var juh över 27 så vi andra fick snällt följa med! :)
Men det var trevligt, riktigt längesedan jag var ute på riktigt!! Eller vad ska man kalla det? Men inte någon pub utan club!!
Det blev hemgång vid 3, och det sjukt att det redan då är dagsljus ute, kanns fel att åka hem och lägga sig... Känns som om klockan är minst 7-8 på morgonen istället!!

Idag är det dags för Wheels, bilutställning. Ja, typ som Whells and Wings som brukar vara hemma... Raggarträff!! :) Men det ska tydligen vara mycket fina bilar, så vi ska dit och kolla lite, och sedan blir det en sväng på stan!!


Sammi blev tvungen att hoppa in och jobba, så det blev upp och fixa lite frukost till honom, så han skulle hinna med snabbaste bussen...

Nu e det dags för mig att fixa i ordning mig, för att sedan bege mig in mot stan!! Får se vad det blir för kläder idag, det är lite molningt ute idag, så är lite osäker på hur varmt det är?! Kanske borde gå ut och känna??! Vad har ni för väder? Och vad ska ni göra en lördag som denna?

Kommentarer

Postat av: Franco

Publicerad 2010-07-03 12:23:28

Ring då ni ska åka. Hakar gärna med er :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela