Stina

- Si vis Amari, Ama -

Innedag

Publicerad 2010-07-21 15:59:50 i Allmänt

Denna dagen har inte erbjudit mycket, eller så har inte jag erbjudit den nåt?! ;) Har legat i soffan och tittat på Sex and the city och bara slappat... Nu ska det bli ett bad med Golden Water!! :) Riktigt bra när man är förkyld tycker jag!!
Ja just det, också kom H&M katalogen inför hösten... Och det är farligt!!! :) Jag älskar hösten när det gäler kläder!! :) Finns alltid så mycket fint man kan ha, och det är lagom... På vintern är det för mycket, och på sommaren för lite... Men våren och hösten är bäst!!

         

Jag tror att detta komma att vara skitsnyggt i höst!! Kanske inte både jacka och poncho, men ta bort jackan och tänk er det andra... Höga stövlar, men mörka jeans och svart tröja med en beige poncho!! Riktigt snyggt!! Tror nog att det får bli någon utav alla min baskrar som jag har också, det är juh riktigt snyggt!!

Annars har jag inte så mycket att tillägga, mamma och pappa kommer nog upp om en vecka, ska bli riktigt härligt!!

Ha en fortsatt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela