Stina

- Si vis Amari, Ama -

Klüft

Publicerad 2010-07-27 12:31:13 i Allmänt

Sitter och tittar på TV4 och väntar nu på att Klüft snart ska göra sin entré... Hur tror ni att det kommer att gå? Är det någon som hänger med i Friidrotts-EM? Helena Engman gick vidare till final i kula, och det gjorde hon som förste svensk!! :)

Annars sker det inte mycket idag... Får se vad jag ska göra... Tror jag ska städa, blir dammsugning och att moppa golvet... Kanske också tvätta lite, så det är helt tomt tills mamma, pappa och Ziba kommer i morgon!! :)

Måste sluta nu, nu börjar Carolinas grupp att hoppa!! Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela