Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2010-07-10 10:07:53 i Allmänt

God morgon... Ser ganska så mulet ut här i Umeå, men det känns som en sådan dag när det kan spricka upp och bli helt underbart!! :)
Igår så målade jag som sagt klart min sista vägg i hallen... Tog juh typ bara 2 veckor eller nåt!! ;) Och då började tapeten att släppa, och jag tänkte att jag snart kommer att riva den väggen... Men sedan hittade jag mitt superlim, och väggen är nu helt okay!! :) Vi ska juh som sagt ha en massa ramar med kort i på den väggen, så det känns inte som om den måste vara jättejämn, utan nu får den vara som den är!! ;)
Sedan kollade jag på Alice i Underlandet!!



Ganska så bra, hade inga direkta förväntningar, så den var bra!! :)
Sedan blev det storstädning, har dock en del damrokning kvar, men det får bli en ännu större städning nästa vecka!! :)
Sedan gick vi hem till Sammis syster på middag, jag mötte Sammi vid bussen och sedan var det middag! :) Sara bjöd även på nybakade bullar!! Så det blev riktigt gott! :)
Min syster, Sara, skrev även kontrakt på sitt hus igår, så nu är dem verkligen husägare!! :)

Vi får se vad denna dagen bjuder på? Har inga planer, och det är ganska så skönt!!! :) Någon som vet vad ni ska hitta på idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela