Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mysdag

Publicerad 2010-07-28 23:42:04 i Allmänt

Mamma, pappa och Ziba kom ca klockan 11 i morse!! Blev då lite fika, sedan promenerade vi till campingen och bokade en plats... Sedan åkte vi och köpte lite lunch och sedan blev det lunch i tältet... Sedan blev det lite slötid på campingen, och sedan kom vi tillbaka hem till mig!! Mamma och pappa drack lite mera kaffe och sedan åkte och kollade när Sammi spelade match!! Mot Mariehem, som heter något annat som jag aldrig kommer ihåg, men tyvärr blev det inte så bra... Dem förlorade med 2-0... Och sedan blev det lite kvällsmat här hemma med lite mera mys... Nu har mamma, pappa och Ziba åkte hem till sin sovplats, också får vi möts imån igen!! :)

Jag hoppas att ni har haft en bra dag?!

Här är lite bilder!






Fullt upp med att få upp tältet!! Men det gick till slut!! ;)


Ziba myser i gräset!!


Smörgåstårta!!


Ziba fick såklart också lite!!!

Klockan är nu snart 12 och det är "redan" mörkt ute, usch och fy... Positivt tänk nu, NYA KLÄDER!!!

Ska sova nu, så får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Sov så gott!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-24 21:40:10

Sedan...

Postat av: Stina

Publicerad 2010-08-24 21:42:54

Sedan och sedan... JAG VET... Men försöker att bättra mig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela