Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ny dag- nya moln...

Publicerad 2010-07-09 09:02:29 i Allmänt

Vaknade för en liten stund sedan och det är helt molnigt... Hade tänkt att det kanske skulle bli Nydala i dag igen, men det blir det tyvärr inte... Är sugen på att gå och lägga mig igen? Får se vad det blir...

Igår så fick jag köpt hallmöbler, eller skoställ och klädhängare... Dessvärre var min byrå slut, men tror att jag kanske ska åka iväg en lite stund idag och se om jag hittar något!! Fick även köpt en lampa till hallen... Så nu börjar det blir bra!! :)
Kanske ska jag idag ta tag i den sista väggen? Den behövs bara målas 2 gånger... Kanske hinner vi göra sovrummet innan min syster med familj kommer? Eller ska vi låta det  vara och ta det senare? Hmm, stora beslut att ta när jag går hemma!! ;)
Kanske ska jag läsa på min bok? Eller gå ut och gå? Eller äntligen göra stor städningen? Jaja, vi får se vad dagen bjuder på!! :)

Jag hoppas i alla fall att ni får en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela