Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ny telefon...

Publicerad 2010-07-20 16:54:05 i Allmänt

Enligt Sammi så fungerar det inte att ha min telefon som jag hade innan, en Nokia E71... Utan nytt ska det vara... Och därför fick jag en ny telefon idag...

 





Så nu sitter jag och fixar och donar, försöker få reda på hur den fungerar... Och det var en utav anledningarna till att jag inte ville köpa ny telefon... Jag tycker inte att jag behöver allt som finns på telefonerna, men jag kanske ändrar mig när jag har lärt mig allt... Enligt Sammi är det den perfekta bloggtelefonen!! :) Får se vad jag tycker om det? Finns en hel del att lära...
Får se om jag uppdaterar mera idag, som sagt!! :)
Men anledningen till att jag åkte in till stan var för att äta lunch med mitt hjärta!! Så det blev kina/thai mat!! :) Riktigt gott... Men som vanligt lyckas jag beställa den "tråkiga" rätten, och Sammi beställer den som ser sådär perfekt ut!!! Men jag har lyckats vänja mig, eftersom det alltid har varit så, och Sammi vet om det, så han äter typ halva sin så att jag också ska äta utav hans och sedan äter han min!!!
Dags att återgå till telefonen, en massa nya saker ska läras!!
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-07-21 00:43:50

Den ser hightec ut.. hoppas du blir nöjd med den :) vi får försöka ses nån dag, en kopp kaffe eller nått :) kram!

Postat av: Line

Publicerad 2010-07-21 20:46:33

min kompis som arbetar med att utforma programvaror till ericson tycker att den bästa ericson telefonen är en Nokia.... hoppas du får glädje!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela