Stina

- Si vis Amari, Ama -

Riktig slappdag...

Publicerad 2010-07-13 18:34:01 i Allmänt

Ja, dagen har verkligen fortsatt i väldigt lugnt tempo!! Har gjort lite små pill... Hittat en hel del bilder som vi ska framkalla, dammsugit och fixat och donat med lite små saker!!

Just nu håller jag på att laga mat, hjärtat är snart påväg hem, så då ska han få kycklingsallad!!!



Har inte så mycket att säga eftersom det inte sker så mycket!! :) Får se om jag hittar på något att blogga om senare!! Hoppas ni har en bra dag!!

Kommentarer

Postat av: cajsa

Publicerad 2010-07-15 23:44:56

Hej hej!

Sitter här och tar farväl av din syster, kul för er systrar att Emma snart kommer till Er. Tråkigare e det för mej, som blir utan henne och familjen här på Bäckvägen. Inte nog med att hon skall till dig sen skall hon till Finland i flera veckor me!!!! Jaja när hon e tillbaka så e det höst, då får det bli filtar och ljus istället för vin och kortspel.

Må så gott och hoppas att ni får jättekul med varandra. Kram från 101C



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela