Stina

- Si vis Amari, Ama -

Rysare...

Publicerad 2010-07-27 13:25:54 i Allmänt

Och Carolina gick precis vidare till EM-final i längdhopp!! Hon kom på 12:e plats i kvalet, och knep precis den sista platsen till finalen!!!

Nä, dags att fortsätta att fixa lite hemma... Ska försöka få tag i vår fastighetsskötare, har en del saker som jag tycker att dem ska fixa och dona, men jag har mailat dem 2 gånger och inte ens fått ett svar... Så då tycker jag att dem kan fixa det med en gång när jag går ner... Men det kommer dem säkert inte att kunna...
Får se vad det blir för intressant att berätta idag, ska som vanligt mest bara dona lite här hemma... Kanske handla lite inför att mamma, pappa och Ziba kommer imån. Dem ska inte bo här, utan på campingen här i närheten, men vi kommer nog att äta del här!! :) En massa mys kommer det att bli... Och sedan ska jag få se hur det går för dem hemma, med all renovering!! :) Dem har rivit altanen, vilket dem gjorde sist jag var hemma, och nu är den nästan helt uppe igen!! Det blir en mycket större altan, och ingången ifrån vägen flyttas!! Men det kommer säkerligen att bli jättebra!! Men sedan har vårt hus bytt färg också, det är numera grått... Blommorna syns på ett helt annat sett mot den färgen! :)

Intervju med Carolina Klüft nu... Underbart att hon gick vidare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela