Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sista dagen

Publicerad 2010-07-31 09:42:17 i Allmänt

Igår blev det som sagt en perfetk dag!!! Vi åte ut till Ljumvikens Havsbad, typ i Holmsund, och hade med oss lite lätt picknick, satt där och bara njöt!! :) Det blåste en del, men vinden är varm, och sedan kom solen fram ibland och då var det helt perfekt!! :) Så vi satt bara i några timmar och bara njöt!! Snackade en massa såklart och busade en hel del med Ziba... Försökte få henne i vattnet, men det ville hon inte, hon är riktigt nyfiken på vattnet, men det är bara ibland som hon vill bada!! :)
Sedan åkte vi in till stan och gick en sväng på loppis, sedan handlade vi lite på Willys, för att sedan åka hem och slappa lite!! :) Väl hemma blev det lite "smoothies", fast mer som kräm... Och sedan åt vi lite middag!! Och det blev kött, potatis och sås... En klar favorit hos mig!! Sedan in till stan för att fika me Sammi!! :) Som verkligen hade haft fullt upp, han ringde mig vid typ 6, och det var hans första lediga stund, och dem stänger 6!! :)

Ojdå, nu ringer det på dörren, är nog mamma, pappa och Ziba!! Hade tänkt att lägga upp lite bilder, men det får komma senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela