Stina

- Si vis Amari, Ama -

Snörvel...

Publicerad 2010-07-21 09:17:07 i Allmänt

Igår blev det lugnt,  gick hem till Sarah och blev bjuden på middag, sedan kom Sammi och så fikade vi lite!! :) Sedan var det dags för Ja, vi elsker Hollywood, eller vad det heter, och då gick vi hem och kollade på detta!! :) Efter detta var jag och Sammi jättesociala med varandra, genom att spela Yatzy mot varandra på min telefon tills jag somnade!!
Idag hade jag tänkt att vakna tidigt och ta bussen tillsammans med Sammi in för att gå till arbetsförmedlingen, men jag orkar inte det idag, är för förkyld... Hatar att vara förkyld, jag tycker att man är så ofräsch då... Blir nog en hel del soffa idag, kanske kolla om det finns tvättid, så jag kan få bort vår enorma tvätthög, som bara blir större och större.



Så förmiddagen kommer att bestå av en massa thé och sedan bara att slappa!! Jag hoppas att ni får en bra dag!! Kanske lyser solen på er vart ni nu befinner er? Här ser det varmt ut på termometerna, men när jag tittar ut ser det lite halvmolning och blåsigt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela