Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söka jobb jobb jobb

Publicerad 2010-07-22 20:06:24 i Allmänt

Detta har jag gjort idag... Har varit runt och träffat en massa människor för att få lämna mitt CV och få säga hej!! Det blev även en sväng till Arbetsförmedlingen för att se om dem hade något att erbjuda, men det hade dem inte... Sedan lunch med hjärtat och sedan ytterligare en sväng på stan för att svänga förbi några till butiker!!!

Tydligen har jag lyckats att smitta Sarah också med min förkylning... Så hon hade vaknat i morse med värsta huvudvärken...
Men ändå körde vi lite häng här hos mig... Blev en hel del tjöt som vanligt!! :) Jag drog i mig ytterligare lite thé, så jag hoppas att min förkylning snart ska försvinna!! Dock är den mycket bättre idag, men förtfarande väldigt täpt... Men men det går över...
Hjärtat har nu kommit hem ifrån jobbet, så nu får vi se vad kvällen har att erbjuda... Imån blir det att tvätta... Har som sagt den största tvätthög jag någonsin haft... Men imån kväll är den förhoppningsvis borta och då känns allt bra igen!! :)
Och sedan blir det match på lördag, som vi har längtat att matcherna ska starta igen!! :) Då kommer vi trogna suportar att vara på plats som vanligt!!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela