Stina

- Si vis Amari, Ama -

Thé thé och thé

Publicerad 2010-07-21 23:41:05 i Allmänt

Dagen har bestått av bad, med min braiga bok och den magiska oljan ifrån Egypten, vilket gjorde att jag kunde andas normalt i några timmar!! :)
Hann sedan med att dammsuga och plocka lite i lägenheten innan Sammi kom hem, så då blev det lite middag!! :) Sedan har jag legat utslagen på soffan... Det är det värsta när man är lite sjuk, att all ork försvinner, har som sagt inte gjort mycket idag, men är ändå helt utslagen!! :) Nu har kvällen bestått av att dricka en massa thé med en massa citron i!! :) Kommer sluta med att jag behöver gå och kissa hela natten!!

Annars har nyfikna jag fullt upp med att snoka i Apollo världen... Det är busy där nu, när vintertjänsterna delas ut!! Och jag som är så nyfiken vill mer än gärna veta vart alla ska!! :)

Sov gott allesammans!! Det ska jag göra, kommer att snarka en massa med min nästa, men mitt hjärta älskar mig ändå!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela