Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbart är kort...

Publicerad 2010-07-18 23:22:31 i Allmänt

verkligen alldeles för kort...
Igår kom som sagt min älskade syster med familj, helt underbart!! :) Så igår blev det lunch med kycklingsallad och sedan var det dags för Nydala sjön för att svalka lite!! Nea och Alli är som galna i vattnet, Ida är på god väg, men fortfarande lite på sin vakt!! :) Sedan åkte vi hem, och dags för middag, kött, potatis, sås och massa sallad!! Sedan på kvällen satt vi bara och tjötade!! :)
Även denna dagen har fortsatt bra, men eftersom vi inte fick så fint väder, kunde vi inte åka till Umelagun som planerat, istället blev det en lång härlig frukost, följt av ett besök istan, blev lite shopping, en massa glass och massa mys!! :) Sedan kte vi hem och lagade lunch, pasta och bacon, sedan åkte Emma och jag till Coop för att bara inte göra något... och sedan blev det Nydala igen!! Denna gången med bara Emma, Nea, Alli och jag... Trots att det fortfarande blåste lite så hade solen kommit fram och vi fick det riktigt trevlig, med en massa bad såklart!! :) Sedan hem, för att fortsätta att mysa!! :) Nu ligger alla och sover, Toni somnade när han nattade Ida och Alli, Nea har somnat här ute med oss... Emma har fått massage och ansiktsmask utav mig och handmassage, och somnade under tiden!! Sammi är och spelar fotboll, men kommer nog hem snart...
Tyvärr är verkligen underbart kort, imån blir allt som vanligt igen när det är dags för Emma med familj att börja bege sig mot Finland och mera familj!! Men snart kommer min mamma och pappa på besök, och Ziba såklart!! :)

Jag hoppas att er helg har varit lika underbar som min har varit?! Lite bilder kommer när jag har lite mera tid!! Kanske åker dem inte allt för tidigt imån, så jag hinner mysa lite imån med!!

Ska se om jag kan få Emma att vakna, så hon kan gå och lägga sig!! Eller kanske vara lite vaken med mig om hon orkar?! :)

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-07-19 00:02:42

väck skiten, hon kan inte ligga där och skräpa!!!

när ska din mor och far komma upp? vi kommer inte komma upp, orkar inte köra/åka mer bil denna sommar!!!

Postat av: Ingeamna

Publicerad 2011-03-29 14:01:07

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela