Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbart väder

Publicerad 2010-07-11 10:56:40 i Allmänt

Ja, idag verkar Umeå bjuda på underbart väder!! Jag är trött, men kan inte sova längre, men Sammi ligger fortfarande och sover!! Tyskland vann tillslut matchen med 3-2 och fick sitt brons, och idag är det dags för finalen!! Vilka tror ni på? Holland eller Spanien?

Men igår blev det som sagt fiskning, tyvärr ingen fisk... Men ifrån klockan 21 till ca 3 var vi ute, vi spelade spel och bara tjötade!! :) Inte mycket mer att tillägga, bjuder på lite bilder!!

                          


Soluppgången bakom oss, och klockan är 02,01.

Resten utav bilderna är tagna mellan 22-02, så ni kan se ljuset lite!!

Nu ska jag fixa och göra mig klar, fixa lite picknick och sedan bär det av mot Nydala och solning!!! Ha en underbar söndag!! Och hoppas att solen skiner hos er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela