Stina

- Si vis Amari, Ama -

Väldigt i god tid...

Publicerad 2010-07-28 09:09:56 i Allmänt

Ringade mamma igår, men fick inget svar... Vet att dem skulle åka igår kväll, så nu i morse skickade jag ett sms för att se om dem hade kommit iväg ordentligt, och det hade dem nog... Fick till svar: Vi är hos dig om 14 mil!!! Klockan 10 på morgonen är inte onsdag kväll.... Tur att jag städade och sånt igår, så nu ska jag bara ficka klart mig själv och sedan baka en kaka, och sedan är dem mer än välkomna!! :) Skönt att dem kommer på dagen, för då slipper jag gå hela dagen och vänta på att dem ska komma!! :) Så dem är mer än välkomna vilkden tid dem än kommer!!
Ska bli underbart att ha dem här, det är så konstigt att bo ifrån dem tycker jag... I min familj träffas vi jämt, mina syskon/svägerska är som mina bästa kompisar och vi umgås nästan dagligen... Familjemiddagar har vi ca 1 gång i veckan... Och nu får jag bara träffa dem då och då... Inget jag tycker om... Men vad gör man inte för kärleken?! ♥ ♥ Tur också att Sammi har en liknande familj, så det blir en massa häng med dem istället!! ;)

Nu ska jag duscha, så jag är människa när dem ankommer!!

Ha en underbar dag, för det kommer jag att ha!!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-15 00:35:22

Fast vi tycker INTE att det räcker med att Sammis familj liknar vår... KOM HEM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela