Stina

- Si vis Amari, Ama -

And I´m back...

Publicerad 2010-06-01 06:10:25 i Allmänt

Igår kom solen och idag kom jag!! :) God morgon alla underbara!! Här lyser solen, det är helt vindstilla ute!! Ända negativa är att jag är upp vid 5,30, men men, jag jobbar extra och det är helt perfekt!!

Helgen har varit bara bra!! I fredags åkte vi och kollade på trall och utemöbler till balkongen, men det blev inget köpt, jag hittade inga utemöbler som var som jag tänkte!! Sedan blev det lite mathandling!! Sedan så gjorde jag smörgåstårta!!
På lördagen var det kalas för Ramzi som fyllt år, efter det en snabb fika hos Sammis mamma, sedan hem och förbereda inför eurovision!! Och självklart att dekorera tårtan!!

Dem blev riktigt goda!!


Sedan kom Sara och hennes familj, Franco, Ramzi och Tony tittde förbi en stund... Sara var med mig och kollade eurovision, medan grabbarna satt i köket!!
Tyskland vann som sagt, tråkigt när ett av de garanterade länderna vinner... Deras låt var helt okay, men varför vann inte Danmark??!! :)
Sedan blev det en snabb utgång, men det var så mycket folk och långa köer överallt, så jag åkte hem, killarna stannade kvar och kom tillslut in på ett ställe!!

På söndagen var det tid för match, Sammis första!!! :)

Laget hade hela matchen, och hur många målchanser som helst... MSK lyckades dock peta in 3 mål, medan TEG endast gjorde 2, så tyvärr blev det en förlust...
Sedan var det middag hemma hos Sara, men jöttegod lasange...

Det var juh även morsdag... Så ett stort grattis till dig, min älskade mamma!! :) Och självklart till alla andra mammor!!

Uppe vid klostret, i Petra Jordanien!!

Igår fick jag jobba lite extra, så det var start kl 7, men fick gå hem kl 14, och det är juh inte helt fel!! Sedan blev det tacos, och en lite promenad på kvällen... Idag är det start kl 7, oxå jobbar jag fram till ca 16!!! Pengarna bara rullar in!! ;)

Ha en bra dag, nu ska jag fixa lite innan jag åker till jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela