Stina

- Si vis Amari, Ama -

Another day

Publicerad 2010-06-15 11:26:46 i Allmänt

Ja, så gårdagen var det mest fix och doning hemma här!! Våran hall är nästan tapetserad klar, men naturligtvis hade vi köpt en rulle för lite... Men den ska fixas idag!!


Den nya tapeten!!

Sedan så håller vi på att måla vitt på andra sidan... 1 vägg är klar, och nästa ska målas en gång till, och sedan är det själva utrymmet precis innanför dörren! Men mycket ska fixas idag!!
Nu på morgonen så har Sara och Emilio varit här på lite fika!! och nu ska jag iväg för att lämna nyckeln och äta lunch på gamla jobbet!!

Det är kallt och jag saknar solen en massa, har köpt en massa nya sommarkläder som jag inte kan använda, eftersom det är så kallt för att vara sommar!! Jag blir lite nere när solen inte lyser! ;)
Men eftersom jag har fullt upp i lägenheten nu, nästan i alla fall, så kanske det är bra att solen inte lyser?! ;)

Försöker få upp en bild, som visar några utav klänningarna, lite rörig, men ändå lite kul att se!! Men det vill inte...

Får försöka sen, ska till bussen nu!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela