Stina

- Si vis Amari, Ama -

Balkongen...

Publicerad 2010-06-02 08:24:59 i Allmänt

Igår fick jag äntligen tummen ur och fastnade för ett balkongbord som jag till och med köpte!! Har varit och kikat på flertal, men antingen har dem inte känts bra eller så har jag tyckt att det  var för dyrt... Tänkte först köpa ett runt, sedan fann jag ett fyrkantigt och det är det som jag helst vill ha!!!
Ska fortfarande fixa en till blomma, och något ljus att ha på bordet!



Och bara för att jag köpte detta var jag tvungen att köpa en kruka så jag kunde sätta en lite blomma!! Det hänger även en blomma på höger om denna bilden, eller bara hägre upp, men den är bara frön, så det var inget att fota!!


Men såhär blev det i ena hörnet!!
Passade även på att köpa en elgrill!! Så nu ska det grillas!! :) Det är det bästa som finns med grillat, så därför måste det finnas en i mitt hem, så jag kan grilla varje dag!!!

Igår var det matck för Sammi igen, och han fick spela hela 90 minuter!! :) Han fick till och med göra 1 mål, och jag tror att det var 4-5 ass. Ni kanske gissar att dem vann matchen, och det blev en ganska så bra vinst, 9-2!!! :) Så congrats TEG!!

Idag är det jobb som vanligt, har fått 1 timma exra idag, eller kanske 3,5, vet inte riktigt, börjar i alla fall 9, men sedan vet jag inte om jag slutar 14 eller 15,30, vi får se det senare!!

Ha en så bra dag, nu ska jag dra till bussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela