Stina

- Si vis Amari, Ama -

Cirkus Brazil Jack

Publicerad 2010-06-04 23:42:35 i Allmänt

Yes, då har jag varit på min första cirkus!!!



Cirkusen var bra, men jag trodde det skulle vara mera djur... Kommer ihåg en gång när cirkusen var i Åsa, och vi gick omkring och där var det alla sorters djur. Elefanter, kameler, lejon och apor... På denna var det hundar och hästar... Så tyvärr Sara, blev ingen bild på någon elefant!! ;)  Dock är det bra, för jag gillar inte att djuren är med på det... Men dem verkade glada!! Och deras "tränare" kärleksfull!!!



Min kamera är inte så bra, så bilder är inte 100... Men det blir bilder i alla fall!! :)


Clownerna är med... Förlåt Tesa... :)


En som jonglerade och klättrade på stegar, och den var inte lutad mot någon vägg!! ;)



Vi hade jättebra platser, och satt brevid scenen... Inte alltid bra när dem vill dra upp folk på scenen, först blev jag kramad av en clown, sedan skulle clownen, på bilden ovan, få upp mig på scenen, jag vägrade och då drog han igång publiken och alla började klappa och strålkastarn var på mig... Men jag vägrade!!! Sedan var det en annan tjej som gick upp och hon fick blåsa flöjt, dansa lite, pussa på clownen och för detta fick hon en blomma!! Så jag är glad att jag inte gick upp!! Inte riktigt min grej... Men det var riktigt bra platser!!


Alla söta hundarna!!


Clownen igen!!


Acrobatik!! Tror killarna var mer intresserade av tjejernas korta kjolar med deras string under, än av deras konster!!


Redan påväg till nya platser!! :)

Efter cirkusen hann vi även med att grilla lite gott!! Det bästa med sommaren!! Blev riktigt gott!! :)

Hoppas att ni har haft en mysig fredag?! Imån är det Sex and The City som gäller!!

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2010-06-06 14:34:10

Ha ha du e söt du, men de va lugnt de va ju ganska långt ifrån.. =) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela