Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fiskning...

Publicerad 2010-06-16 13:26:52 i Allmänt

Yes, igår, igen, var det dags att bege sig ner till sjön för att titta på när dem andra fiskar... Jag vill inte fiska, för jag vill inte få napp!! :) Men det är aldrig fel att sitta vid sjön och se på solnedgången... Detta är alltså innan det blir kallt och myggen kommer fram!!
Lite bilder...












Yousef, drog upp flest fiskar!! Tror det blev en 4-5stycken!! :)

Senare idag ska vi  iväg på match, som vanligt... Hoppas såklart på vinst idag igen... Annars vet jag inte riktigt vad som händer... Funderar på att måla lite mera, sedan ska jag fixa mina naglar... Kanske packa lite? Jag ska juh åka imån! :)
Ha det så bra, kanske lyser solen hos er? Det gör den i Umeå!!

Kommentarer

Postat av: eellaaa

Publicerad 2010-06-16 15:27:11

Vad snyggt det låter :D

Roligt också att fixa å dona själv :)



Här skiner solen och det är jätte varmt i s-vall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela