Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fixar och donar...

Publicerad 2010-06-24 16:57:39 i Allmänt

När jag har varit sjuk, gäller säkerligen många, och jag har legat i sängen nån dag blir jag så rastlös... Borde nog egentligen har vilat idag med, men det är för tråkigt!!! Så det blev att jag gjorde det jag skrev förut, samt att jag skulle åka och byta batteriet, igen, på in klocka... Hon i klockaffären trodde dock att min klocka hade gjort sitt, SNYFT, och att den var tvungen att åka in på en hälsokontroll... Jag beslöt då att behålla den gamla till ett annat tillfälle och passade istället på att köpa en ny!!!


Så denna lilla sötnosen fick följa med mig hem... Funderade på att köpa en helröd, men det får vänta lite!!
Hann även med ett besök på systemet, och tyckte det var väldigt lite folk, för att vara denna dagen!! Kanske många som har lärt sig och börjat handla i tid?? Inte jag i alla fall! :)

Nu e det strax dags att åka iväg på match, hade juh tänkt att hinna hacka löken innan, men det får vänta till ikväll... Efter matchen ska vi handla... Kommer nog inte alls att vara mycket folk?! ;) Kommer ihåg när jag jobbade på Willy:s så var detta en utav våra värsta dagar... Så alla mina Willy:s läsare, hoppas ni överlever dagen!!!

Ha det bäst, och HEJA TEG!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela