Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredagen...

Publicerad 2010-06-12 13:08:33 i Allmänt

I går var vi som sagt på fotboll, TEG mot Stöcke, tror jag dem hette... Och det blev, SÅKLART, vinst för TEG, 3-0, och det var riktigt bra spel, hela matchen!!

Riktigt taggat spel, och detta är precis innan 3-0 målet!!! Alla var helt inne i spelet, kanske dock inte deras trogna suporter grupp på 3 personer, som var lite mer upptagna utav de 1 miljard mygg som fann där...



Jag trodde jag skulle få panik x antal gånger, för det var helt galet... Fy f*n för att bo där ute... Hade aldrig pallat det... Vi var väldigt glada när matchen var slut, och vi kunde springa och söka skydd i bilen!!!
Jag ska även tillägga att jag har ett blåmärke, vid varje bett, förstår ni hur stora dem är??? Jag får blåmärken när dem landar...

Sedan åkte vi och åt en pizza på Tre kronor, sedan var det dags att åka och fiska!! :) Var inte så mycket mygg som vi hade trott, och det är juh alltid bra!! :)






Blev bara en enda liten fisk... Men men, man ska vara nöjd med det man får och vi var glad ändå!! :)

Nu ska jag sluta slappa, och göra mig klar... Har mätt upp lägenheten, för vi ska köpa golv, och lägga istället för den tråkiga plastmattan som ligger!!! Nu ska jag kanske köpa golvet, eller åka med till Tivolit som är nere vid kajen i Umeå!! :)

Igår hade vi helt underbart väder, och det var riktig sommar, och det var det även i morse vid halv 8.... Men nu är det mulet, och det blåser riktigt mycket ute!!

Ha en riktigt bra lördag!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-12 21:52:51

Mmm, mygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela