Stina

- Si vis Amari, Ama -

God Morgon...

Publicerad 2010-06-30 10:47:28 i Allmänt

Jag har blivit en riktig sensovare... Och jag börjar nästan att gilla det... Eller kanske för att jag uppe senare nu, och därför behöver mer sömn? Innan sov jag nästan aldrig längre än till 8-9, och jag tycker att det är en ganska så bra tid!! Man hinner göra så mycket!! Nu kommer klockan vara 11 innan jag har hunnit göra mina saker, och då känns det som om halva dagen har gått... Inte för jag brukar ha några direkta planer, men jag gillar det inte ändå...
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin!! Sedan ska jag ta bussen in till stan och prita min CV, min gamla, får inte ihop någon ny, och jag vill verkligen lämna ut den... För att sedan åka och lämna ut den!!

Igår spacklades det lite här, och vi upptäckte att en hel vägg måste spacklas, så det ska antagligen göras idag också... Busy busy...
Efter att det hade spacklats igår var det dags för fiske... Och det blev grillning!! Ida hade förberett värsta, och hade med sig majskolvar, pinnbrödsdes och marshmallows...



Dags att hoppa in i duschen, vi hörs senare!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-06-30 11:20:40

Smarrigt! Lycka till på jobbsökandet :) O hälsa Ida sen att de är samma gratäng som i affären, fast med lite extra kryddning ;D haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela