Stina

- Si vis Amari, Ama -

Grattis Sverige!!!

Publicerad 2010-06-06 11:26:53 i Allmänt

Den 6 juni, alltså Sveriges nationaldag... Som numera är en röd dag, dem "tog bort" pingst och gjorde denna dagen röd istället... Och det är juh inget speciellt firanade... Eler är det någon som firar det på något speciellt sätt? Det tråkiga är juh att alla nazister utnytjar dagen till fullo, och det är en hel del demostrationer runt om... Tänk om vi kunde fira som Norge!! Dem har juh till och med fest i Göteborg den 17e maj...




Fina kungafamiljen!!

Men igår det juh alltså dags för Sex and the City 2... Vi mötte upp vid 19 och skulle ta en kaffe eller vin innan, för att värma upp ordentligt!!! ;) Snacka oss samman vill säga!!
Hur skulle det gå med Aiden? Och vad gör han där??? Mycket som skulle disskuteras!! ;)



Och vi, jag tyckte att den bar skitbra!!! Den är inte alls som serien, så om man förväntar sig det, så blir den inte så bra... Men sjukt bra och mycket bättre än SATC 1...


Tjejerna tar ett glas vin innan på REX....


Sara popcorn och Polly, bra mix!! Popcorn, Sex and the city style!! :)

Nä, ni som inte har sett filmen, SE DEN!!! Och ni som har sett den, vad tyckte ni? Motsvarade den era förväntningar? Eller hade ni några förväntningar?
Nä, dags att göra iordning sig... Ska iväg om en liten stund!!

Undra förästen hur Jenny och tjejerna mår idag? Och hur gick det hela dagen igår? Har fått lite uppdatering via facebook, men den är liten...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-07 17:50:25

Grattis grattis!!! Line bakade tårta som vi mumsade på i solen på baksidan, åh vad jag gillar tårtanledningar... Hoppas på att en ny tradition är skapad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela