Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hahaha

Publicerad 2010-06-09 09:12:45 i Allmänt

Såg på programet Ullared igår!!! :) Shit, tänk att vara dotter till den galna mamman... Spara pengar hela året för att åka till Ullareds camping... Eller mamman till makeupartisten... Hon verkar juh bara desperat!!! 2 riktigt sköna gamla damer dock!!! Den galna mamman, säger att förra året la dem ut ca 50 000kr på Gekås, då tänker jag Thailand för familjen, och 5 stjärningt hotell... Är det så otroligt mycket billigare? Jag menar hon bor i skåne... Hon kan inte ha så långt dit? Men men vill hon lägga upp det så, så får hon juh självklart det!! :)

http://blogg.passagen.se/himmelojord/resource/Ullared01.jpg

Jag tycker juh själv att Gekås är bland det bästa som finns!! :) Men några timmar räcker!! ;) Tänk 2 veckor på campingen, och vara inne i varuhuset ifrån 8-20... Kanske lite för mycket av det bästa?! ;)

Annars, jag vad sker annars?! Ikväll ska vi nog till Rex och äta och kanske ta något gott att dricka!!  Mitt i veckan mys!! :)

Någon som vet med skattepengarna? Står på mitt skattekonto att dem är utbetalda, men inga pengar på mitt konto... :(

Dags att göra i ordning sig, för att sedan ta bussen till jobbet!!! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela