Stina

- Si vis Amari, Ama -

Helg!!!

Publicerad 2010-06-11 08:58:00 i Allmänt

Eller snart i alla fall... Först dags för några timmar på jobbet, och sedan är det helg!!! Min arbetslöshet börjar och Saras semester börjar!!!
Igår efter jobbet åkte jag till coop... FIck köpt besticklådor, soppkorg, magnetlist till knivarna och lite annat roligt... Sedan ett stopp på H&M och köpte några, enligt mig, tråkiga saker, som jag i alla fall köper allt för sällan... Eftersom jag oftast bara använder mascara brukar jag oftast ha en bra mascara, och sedan brukar jag inte ha så mycket mera...

            

Dem sista åren har jag alltid använt Lancomes mascara, och jag tycker att den är riktigt bra!!! Sist fick de dock bli Max Factor och igår fick en Maybyline följa med mig hem!! :) Sedan har jag letat som tusan efter alla mina nagellack, fann dem i förrgår och insåg att jag var tvungen att komplettera med några färger!! Sedan köpte jag lite solpuder, rouge, ögonskugga, rougeborste, ögonskuggsborstar, dagcreme och sedan lite tråkiga saker som tandborste, tandcreme och duschcreme!!
Är det någon som har använt den nya duschcremen ifrån Dove? Visiblecare?

Jag brukar älska Doves duschcremer, så vi hoppas att den är lika bra!!!


Några utav mina nagellack!!

Självklart köpte jag även nya naglar som ska på inför helgen!! :)

Sedan när jag kom hem, så kom Sara förbi, och vi han med ett glas vin på balkongen!!! :) Riktigt mysigt...

Vad ska ni göra i helgen? Vera ska ha 25 årskalas, så här ska det grillas och drickas gott!! :)
Men redan ikväll ska jag försöka mig på lasange, får se hur det går!!
Ha det så bra, och trevlig helg!!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2010-06-13 08:44:32

Tack för en mysig kväll!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela