Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma igen!!

Publicerad 2010-06-26 01:08:09 i Allmänt

Hemma igen, som sagt, efter en otroligt trevlig midsommar!!
Jag band en krans, och lagade mat, hur mycket mat som helst!! Hur kan man alltid lyckas att köpa så otroligt för mycket mat? Jag var så osäker på min potatissallad, om det skulle räcka med 3kg, så jag gjorde 4kg, tror mer än hälften var över... Sedan var det allt annat... Och allt kött, hur mycket som helst över... Så  morgon blir det ut igen och äta rester!! Och bada tunna!!
Hur har eran midsommar varit? Här har solen lyst på oss hela dagen, och det har varit underbart. Nästan för varmt om jag får säga så? Speciellet när vi satt och åt. Eller nja, ångrar mig, det var perfekt!



Jag hoppas att ni har haft en underbar dag ni med, och att solen har lyst på er!! Nu ska jag mysa lite i soffan innan det blir läggdags!! Bilder kommer imorgon, blev dock inte så många, då mitt batteri tog slut i början utav dagen... Fotade lite med mobilen dock, men det är inte så bra bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela