Stina

- Si vis Amari, Ama -

I-landsproblem?

Publicerad 2010-06-12 21:38:32 i Allmänt

Vet inte om det räknas som det... Tänkte jag skulle göra mig fin, när jag sitter hemma en lördags kväll!! Eller mysa till det lite, med hand och fotvård... Men, lättare sagt än gjort, jag kan inte måla naglarna utan att allt lack hamnar utanför... Tur som jag har haft, har jag inte "behövt" göra det själv, de 2 sista åren, och jag verkar ha tappat stinget... Kan man göra det? Ja jag antar det, för det måste vara det som har skett!! Antar att kvällen fortsätter att öva, kanske kan jag få det tillbaka?



Ja, nu vet ni vad som sker i Umeå ikväll!! Vad gör ni? Jag hoppas att min kväll ska sluta med nya fina målade naglar, men jag börjar tvivla på att det ska ske... Har hållt på ett tag!!

Hoppas ni har en trevlig lördagskväll, och att det är en trevlig examensfest för Jenny idag!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-12 21:51:27

Jobbigt att du inte gjort det själv på två år... Värre är att inte jag heller gjort det, hopplöst fall numer! Jag sitter "ensam" hemma, Toni är i Danmark på gp-kval, Kake gick vidare till nästa tävling, tjohoo!!!

Nea tjatar om dig som en tok. Är det imorgon Stina kommer? I övermorgon? I över övermorgon, eller dan efter det?

Ses snart!!! Ta hand om dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela