Stina

- Si vis Amari, Ama -

I´m still alive...

Publicerad 2010-06-24 10:12:08 i Allmänt

Yes, nu börjar det att bli bättre... Magen är nu med igen, var hos läkaren igår och gjorde typ 20 prover... Vi får se vad dem säger... Hoppas att det kommer en lösning på vad det är som spökar i magen!!

Tänkte att det skulle bli lite bättre uppdatering av hur det var i helgen, naturligtvis helt underbart!!!
Tror det får bli lite pö om pö...
Jag kom ner på fredagen, mamma hämtade mig på flygplatsen, sedan blev det frukost hemma!! Sedan var det dags att fixa håret... Sedan på kvällen var det tacos hos min bror med mina systrar och alla barnen! :)
Lördagen var jättebra!! Det började med Neas fotbollsträning, och sedan var det den stora dagen!! Reza och Jenny blev Herr och Fru Taghvai!!


Det var en riktigt lyckad dag, och fastän att det ösregnade på morgonen blev det sol på eftermiddagen!! :)

Sedan på söndagen var dags för familjemys!! Och desamma på måndagen!! På måndagen blev det även lite häng på stranden!! :) Var helt underbart väder!!
Blir ett litet bildhav!!

                                             

Ja, det blev några bilder på mina älsklingar!! Helt underbart att vara hemma, och att se alla igen!! Dem minsta har blivit såå stora!!

Dags att dra igång dagen, blir lite tvättning, handling, städning, och sen ska jag göra potatissallad inför morgondagen och sedan ikväll blir det match!!! Tack mamma för myggmedlet!! ;)

Vad ska ni göra på midsommar???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela