Stina

- Si vis Amari, Ama -

Secret Lives of Women

Publicerad 2010-06-08 06:21:15 i Allmänt

Det var visst det första avsnittet som visades ikväll... Så det är nog ingen som vet hur det förra var!! :)
Sedan så började jag laga mat i det hela, så jag såg inte så mycket... Men tänk att vara 1,97m eller hur lång hon nu var och stl 45-46 i skor... Hon var riktigt vacker och är världens längsta kvinnliga bikini och modemodell...
Men tänk ändå att vara så lång... Men hon verkade ha lärt sig att leva med det och gjorde det mycket bra!!! :)
Jag skulle nog nästan hellre välja att vara 96cm som den andra tjejen var... Eller? Båda tjejerna verkade ändå vara riktigt starka... Och det är nog en del dumma kommentarer som har gjort dem så starka... Precis som den ena mamman hade sagt till henne hela tiden, din kropp är inte som andras... Men den ska aldrig stoppa dig...

Dags att fixa i ordning sig det sista, snart går bussen!! Ha en bra dag allesammans!! :) I Umeå strålar solen idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela