Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tapetsering

Publicerad 2010-06-14 20:12:34 i Lägenheten

Dagen har varit lugn... Skulle ha åkt och lunchat på "gamla" jobbet och lämnat min nyckel, men så hade min älskade sambo lyckats ta fel nyckel med sig till jobbet... Så det blev inte som jag hade tänkt... Istället åkte jag in och lunchade med Sammi, blev thai/kina, helt okay!! Lite starkare kan det alltid vara!!

Igår var vi juh som sagt och köpte tapeter, och nu är det tapetsering på hög nivå!! Jag ska inte ta åt mig någon ära, för jag har mest legat på soffan och tittat på TV, har dock serverat lite dricka!! :) Sedan har jag även sandpapprat ena listen, och även målat den!! :) Ska göra en till, och dem andra få sitta kvar och målas på plats.
Just nu är det ena väggen i hallen som ska tapetseras, den högra långa väggen, och dom andra väggarna i hallen ska målas vita, och det ska jag försöka hinna med denna veckan!!

Snart åker jag hem!! :) På torsdag landar jag på landvetter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela