Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tivoli!!

Publicerad 2010-06-13 10:42:08 i Allmänt

Jag, gårdagen bestod av ett besök till tivolit som kommer hit kring skolavslutningarna!! Vi trotsade alltså det dåliga, typ storm och lätt regn, och åkte ner i alla fall!!
Vi startade med ett besök på Frasses, typ Max fast den Norrländska kjedjan!! ;), och sendan gick vi ner till tivolit.








Första vinsterna!! :)






Några utav vinsterna...


Det tar på krafterna!! :)

Sedan var det dags för lite fika hemma hos familjen... Sara och jag "bakade" en riktigt god kladdkaka!! :) Vi pratade lite lätt om att gå ut, men sedan insåg vi att vi också var ganska så trötta!! Så det blev en hemma kväll...
Eter x antal försök så lyckades jag, helt okay, att fixa naglarna... Dock inte tå naglarna utan det blev händerna som fick ett nytt lack, och det blev ett svart!!! Ingen får lov att titta nära, för så bra är det inte!! ;)

Idag ska vi förhoppninsvis köpa golv, och sedan få det lagt! Kommer att bli så snyggt!! I hallen och i köket är det tänkt att det ska vara ett svart/grått laminat som ser ut som klinkers, och sedan i sovrummet, tror vi att det blir ek!!
Sedan hoppas jag att vi ska finna en spegel, så att jag kan se hur jag ser ut!! ;)

Idag är solen framme igen, och det älskar vi, det blåste väldigt mycket i morse, men det verkar som om vinden har lugnat ner sig lite och att det nu bara är underbart väder!!
Hur har er helg varit? Har solen lyst på er?
Kom igen nu och börja kommentera!! :) Är ganska så nyfiken vilka det är som läser!! ;)
Ha en underbar söndag!! Själv ska jag börja laga frukost till älsklingen!! Han ligger fortfarande och sover!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela