Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbara måndag!!

Publicerad 2010-06-07 20:36:42 i Allmänt

Idag är det en lugn dag... Jag jobbade 10-15,30, sedan åkte jag direkt hem, som vanligt, sedan somnade jag i soffan... Sedan gjorde jag chokladbollar, och tänkte laga mat, men jag orkade inte, det är så tråkigt att äta själv... Sammi har möte på jobbet, så han kommer inte hem föräns vid 21,30-22... Tycker inte om när han e borta så länge, då måste jag juh sakna honom så länge... ;)


Cypern sommaren 2009

När jag hade bakat tänkte jag kolla på Secret lives of women... Men det startade visst inte föräns 22... Någon som såg det första avsnittet förra måndagen?
Här är lite vad det handlar om...
Möt fyra kvinnor som tagit sina utmärkande fysiska egenskaper och gjort dem till sina mest kraftfulla attribut. Alexis Skye är 1,98 meter lång. Det innebär inte bara problem med att hitta kläder i rätt storlek, utan även att hon måste stå ut med folks kommentarer och blickar. Modiga kvinnor tar oss med bakom kulisserna i sina egna liv och avslöjar sina djupaste, mörkaste hemligheter. De är alla olika, men de är alla kvinnor som vågar tänja på gränserna. Var de än går får de uppmärksamhet för sina utseenden. Uppmärksamhet som inte alltid är snäll och inte alltid är välkommen...

Får se om jag orkar vara vaken!! Ska jobba extra imån, och börjar kl 7... Och som jag har sagt innan, så är det inte min starka sida nu... Innan har jag alltid var jättemorgonpigg... Men sedan jag träffade "Sova bort hela dagen Sammi" börjar det försvinna...
Sitter och slötittar på TopModel, bara 4 kvar, och 2 får åka hem idag... Spännande spännande!! ;)
Nä, nu är pausen över och det är dags för utröstningen... Spännande som sagt!!
Ha en skön måndagskväll!!!

Och självklart GRATTIS till min pappa på namnsdagen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela