Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vad hände med vädret?

Publicerad 2010-06-09 18:25:02 i Allmänt

I morse var vädret jättefint och solen lyst!! :) Sedan blev det lite molnigt, och sedan började det regna...

Men vi ska trotsa vädret... Blir stan i alla fall!! Kanske inte blir uteserveringen dock...

Annars är det lugnt... Är juh min sista vecka på jobbet nu, och jag ska erkänna att jag varit väldigt dålig på att söka nya jobb... Men vad gör det en dag som denna när skattepengarna har fyllt mitt konto???!!!
Sammi blir antaglien granskad i år IGEN... Bara tredje året irad!! :)

Nä, dags att dra.. Tråkigt och ointressand inlägg, men nu vet ni vad jag gör!!! Vad gör ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela