Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vinst

Publicerad 2010-06-25 00:27:36 i Allmänt

Hemma igen... Hann med en hel del grejer!! :) Åkte in till stan förut, innan matchen och han handla lite småsaker, sedan blev det en macka och direkt påväg till Rundvik (Rundvik/Hörnsjö)... Helt underbar dag att titta på fotboll, om inte planen hade legat mitt i skogen... En hel del knott och mygg var det, går inte att jämföra med Stöcke, men det var en hel del knott!! En helt okay match, båda lagen spelade ganska så tufft, så det blev en hel del kort... Dessvärre glömde jag att fota, så det blev inga kort... Men Sammi gjorde 2 mål och 1 ass.. Och matchen slutade 5-2 till TEG (2-2), och dem har nu klättrat upp till den 4 plats i tabellen.



Tony hade även gjort en fin flagga som vi fick ha till matchen!! GO TUFF!!!

Efter matchen var det snabbt till ICA Maxi och handla... Har nu sett avsnitt av SATC, och måste ta tag i det och gå och skära löken och koka potatisen... Men jag orkar inte!!

Ha en underbar midsommar!!! Så vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela