Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ännu en dag på kontoret...

Publicerad 2010-03-17 17:30:50 i Allmänt

Ja, då sitter man här inne igen... Men eftersom vädret har blivit lite sämre, så är det skönt... Men imån måste det vara sol, för då är jag ledig!! :) Hade tänkt att snorkla lite, och se det underbara livet som finns under vattnet här nere, men med denna blåst som vi har nu blir det inget...
Ja vad sker annars?
Jag tror att jag lever i flyttens värld nu... Tänker hela tiden på vår nya lägenhet som snart är vår!! Den 1 april kommer det att stå våra namn på dörren!! :) Hela tiden försöker jag finna ut hur vi ska få upp mina saker... Men jag har nu hittat en bil, och sedan så hyr vi ett släp, eller lånar mammas och pappas!! Men fortfarande finns det hopp att pappa kan finna transporthjälp!! *hoppas*
Klockan ringde kl 4,15 i morse, UNDERBART!! Sedan så skulle vi hämta gästerna som skulle över till Israel och upp till Jerusalem. Man blir inte så motiverad att gå när klockan är den tiden... Men när man sedan varit uppe en stund och solen går upp är det underbart!

Nä nu ska hem, My har bakat smörgåstårta och gjort någon potatis soppa som vi ska äta!! Sedan blir det lite fest ikväll!!

Till mamma:
Även speciell rad till min älskade mamma!! Så att hon känner sig mer speciell, och om du kollar på bilden på mig för 2 inlägg sedan, så finns det en bild på mig i uniform, och där är örhängena som jag fick utav er i julklapp!! :) Fina va?

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela