Stina

- Si vis Amari, Ama -

Flygplats

Publicerad 2010-03-20 12:15:17 i Allmänt

Sitter på kontoret och ska snart ut till flygplatsen för att ta emot nya underbara gäster!! :)
Det blåser väldigt mycket ute, så vi hoppas att planet kan landa här... Så att det inte blir som det var för 3 veckor sedan... När planet landade i Sharm El Sheik, väntade där i 8 timmar och sedan flög sedan hit ner... Men tacksam över vilka underbara gäster vi hade då, inte ett enda klagomål, och alla tog det väldigt bra!!

Jag somnade helt utslagen igår vid 21.30, tror solen tog alla mina krafter, och vaknade vid kl 9 i morse!!! Så nu är jag pigg och glad! Startade dagen med en riktigt frukost med omelett och bacon!! Måste alltid äta rejält på lördag, då man kanske inte hinner äta mer!!

Måste också bli bättre på att lägga upp bilder... Men eftersom jag inte har minneskortslärare i min dator tar det alltid lite tid innan jag får lagt upp dem!! :) Men jag kan garantera er att jag är RÖD!!! Blir lite för mycket sol igår, men ansiktet har redan börjat bli brunt, nu ska vi bara vänta på resten också!! Dessutom är HALVA mitt vänstra ben rött, tror solen tog lite snett!! ;)

Nu har jag också äntligen shoppat lite!! Klickade hem lite saker ifrån H&M som kommer att vänta på mig när jag kommer hem!! Längtar, så att jag ska vara fin när jag flyttar upp till min nya stad...

Nä, som vanligt, dags att arbeta lite!!
Ha en underbar lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela