Stina

- Si vis Amari, Ama -

Förlåt...

Publicerad 2010-03-27 12:18:49 i Allmänt

Som jag har nämt tidigare är jag juh ingen van bloggaren, och glömmer därför av att uppdatera min blogg...
Sitter nu på kontoret, som vanligt på lördag, och ska snart bege mig ut till flygplatsen för att släppa av lite gäster som ska hem, och sedan möta nya gäster!! :) Vi hoppas att dem som kommer med det svenska flyget hinner över till Eilat, då vi redan har ställt om till sommartid vilket gör att vi är 2 timmar före, och gästerna har knappt tid att landa innan dem måste åka, så håll tummarna på att vi hinner få ut dem och sedan få sänt dem iväg till gränsen!!

Annars sker det inte så mycket, vi har solat och badat en del!! Måste jobba lite på brännan, för snart ska vi hem!! :) Känns nderbart, men ändå sorgligt att vi ska lämna... Men jag längtar!!! Hittade också flygbiljetter ifrån Göteborg till Umeå för en billig peng, vilket gör att vi kommer undan väldigt mycket billigare än tänkt, och det är juh aldrig fel!! För detta betyder att vi kan shoppa mer!! :) Och det är juh aldrig fel... Eller vad säger ni? ;)
Vi har nu funnit sängen som jag tror kommer bli vår, men där har vi också ett problem, jag hoppsa att den kommer få plats ifrån Göteborg, så vi kan köpa den innan, för det finns inget Ikea i Umeå, utan först i Sundsvall, vilket är ca 20 mil bort... Annars blir den mycket dyrare, då vi måste transportera den... Och det kostar mer än flytten ifrån Göteborg!! Men kanske har någon något annat tips? På vart man kan köpa fina sängar? Men jag googlar vidare, och ser vad jag finner! Kanske kan finna någon fin på Jysk? Eller vart köper man annars sängar om inte Ikea?! ;)
Nä, jag jag skulle fortsätta att arbeta?
Btw
Imorgon kommer Anne ner, hon arbetade här förra säsongen, och hon är en helt underbar människa!! Ska bli kul att träffa henne igen...
Ha det så bra, och en riktigt skön helg till er alla!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela