Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lite saknad...

Publicerad 2010-03-22 12:51:47 i Allmänt

Jag öppnade precis min mailbox och hade fått det finaste mailet...


HÄJ STINA

NAR KAMÄR DU HÄM JAG SAKNAR DÄJ.

KRAM NEA

Ifrån min systerdotter, Nea... Jag bara saknar alla underbara syskonbarn, längesedan jag såg dem...
Men snart ska vi pussas och kramas, och sedan blir det semestrar för dem till Umeå!!!


En bild ifrån i sommras, när jag kom hem ifrån Cypern, och småttingarna var precis helt nya!!!

Det är lite svårt att fånga alla på bild, men tycker om den här!! :)

Annars är det lungt här nere... Jag planerar för fullt i huvudet, om vad som ska ske när vi kommer hem, söker JOBB, börjar få lite panik för att jag inte har jobb ännu, men som jag nrukar säga... DET LÖSER SIG ALLTID!!

Som vanligt, dags att återgå till arbete!!

Hej så länge,

Kommentarer

Postat av: Teern

Publicerad 2010-03-22 17:15:56

Hej Stina!

Å vilken underbar bild :) Så stor Nea har blivit, skriver mail redan, så kul :D Hoppas allt löser sig med flytten, ska hålla öronen öppna! Kul att de blir ngn mer sörlänning i norr, säg till om ni behöver ngn bärhjälp vid inflytt så kan jag ta mig en tur till Ume å hjälpa till :) Ha de toppen! Kram Anna

Postat av: Stina

Publicerad 2010-03-23 10:43:34

Ja, det är sjukt vad dem växer... Detta är ändå ca 8 månader sedan... Jag flytten är nu klar, pappa fixade en lastbil som kan köra upp, för en billig peng dessutom!! Är helt överlycklig!!

Men ska inte du flytta ner igen? Ska bli kul att flytta upp, och se något annat!! :)

ha det så bra, Kramar

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-24 13:17:42

Ja den bilden va ju ett tag sedan! De har allt växt en hel del sedan dess! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela