Stina

- Si vis Amari, Ama -

Njuter

Publicerad 2010-03-31 09:47:04 i Allmänt

Ja, återigen har det gått någon dag utan uppdatering... Det är nu full rulle här nere, i söndags ankom som sagt Anne, så efter att jag hade varit i TalaBay på TP, så åkte jag på TP i Aqaba och sedan blev det Rovers!! :) Men en tidig kväll... Måndag ut på hotellen och HS... På kvällen var vi och fikade på Glorias, sedan åkte vi hem till oss och lagade mat och bara snackde skit!!! Klockan skulle inte bli så mycket, men vid kl 3 blev det sängdags... Verkligen bra för mig, som borde sova vid 22!! :) Sedan igår så blev det en sväng til Petra, Annes kompis Katarine hade inte varit där, så det blev en självklar utflykt!!
Dagen börjar bra, när vi sedan kommer upp til Petra, blir Yousef, vår agent och vän, nästan anhållen för att han skriker på Sammi, som är turist

Men som "vanligt" så känner Yousef någon, får förklarat situationen och det hela läggs ner...

Sedan går vi in i Peta, som är så vackert!!!

En beduin som kommer ifrån Siqen


Sammi i sitt esse när han får guida

Självklart lite Petra dans...


Skattkammaren...


Hjärtat och jag framför skattkammaren

Den bästa

Och jag!!

Efter Petra var tanken att vi skulle till WadiRum, men vi var alldeles för trötta... Istället blev det en underbart god middag på Blue Bay!!

Nä, nu ska jag in snabbt till kontoret, ska ta över bokningen på lördag, då Fabian dessvärre ska åka vidare hem...  Så jag ska ha en snabb uppdatering... Sedan kontrollera lite inför ankomsten på lördag och söndag om det är något som ska göras, ledig imån, sedan teamdag på fredag... Och sedan ska jag med Anne och Katarine till Eilat för ltie shopping och sen lunch med Ursula...

Ha en underbar dag allesammans!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela