Stina

- Si vis Amari, Ama -

Shopping....

Publicerad 2010-03-11 18:11:35 i Shopping






Är så otroligt sugen på att shoppa... Nya jeans, nya väskor, ja kläder, med fins det något bättre än skor???
Elena SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COMMelbourne SEK 179, Nelly  Shoes - NELLY.COMCasay SEK 299, Timeless - NELLY.COMImpress SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
249sek                 179sek                       299sek                        399sek

Alla skorna ifrån nelly.com















De 2 första klänningarna 149sek, vit längre skjorta 99sek, randig tröja 99sek, klänning 99sek, svart kavaj 249sek, naturvit jacka 299sek, kort jeansjacka 299sek och armband 49,50sek. Allt ifrån hm.com

Nu blev jag juh ännu mera sugen på shopping!! :)

Kanske klickar hem lite utav det! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela