Stina

- Si vis Amari, Ama -

Snyft...

Publicerad 2010-03-11 16:22:44 i Allmänt

Vilken film... Jag tyckte att den var helt underbar, och jag snyftade som bara den!! :)

Denna dagen har varit väldigt lugn... Sov och låg sedan kvar i sängen i 2 timmar! :) Efter detta har jag tvättat, städat terrasen som så inte alls fin ut... Så nu ska jag bara dammsuga och moppa resten utav lägenheten så den är fin!! :) Ska komma bilder på lägenheten snart, så ni ska få se hur vi bor!

http://sebelibastian.se/wp-content/uploads/2009/06/stada.gif

Jag söker juh möjlighet att flytta mina saker hemifrå upp till Umeå, och det är inte lätt... Eftersom vi inte har någon bil, vill vi hest hyra en liten flyttbil, men finner ingenstans dör du kan hyra den endast en väg... Och eftersom man måste betala typ 50kr per mil, känns det som ett allternativ att hyra den båda vägarna och köra den tillbaka, då det är ca 5000kr extra som måste betalas... Något tips någon? Har fått ett bud ifrån en flyttfirma och det är ca 17000kr, och det känns inte aktuellt...
Men jag fortsätter, men som sagt, vet ni något?
http://www.text.nu/storage/transport-flyttbil.jpg
Annars slutar det väl såhär? Finns inte problem... Bara lösningar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela