Stina

- Si vis Amari, Ama -

So far so good...

Publicerad 2010-03-18 15:45:57 i Allmänt

Ledig idag som sagt... Men sitter just nu på kontoret... Innan detta har vi varit och njutit på stranden!! :) Underbart med sol, fastän att vi just nu har det lite kallare, och endast 22 grader... Men men det är bara att hålla ut, snart kommer värmen!! :)
Ska snart hem och laga lite mat, tror det blir kyckling wraps idag, riktigt gott!! Sedan ska vi fortsätta att jobba lite mer ikväll så vi kan fortsätta att sola lite mer imån också!!

Igår var det riktigt trevligt!! My hade som sagt gjort smörgåstårta och potatissoppa, dock så vågade jag inte smaka på smörgåstårtan, det var lite för mycket ingredienser för min smak, men potatissoppan var riktigt god!!
Vi var hemma hos dem ett tag och förfestade lite, och sedan gick vi ut till 35... Längtar lite att komma hem och gå ut på riktigt!! :) Aldrig är man riktigt nöjd!! 35 är ett mysigt ställe, men det är ALDRIG något folk... Och det gör juh hela saken lite tråkigare... Det känns lika gärna som att man kan fortsätta att bara sitta hemma och ha det hyggligt... Vi får se vad kvällen bjuder på!! Kanske lite alkohol för att lätta lite på arbetet!! ;)

Ha det så bra, och ha en riktigt fortsatt bra dag!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-18 21:46:23

Tjena snygging! Vill bara meddela att jag läser... Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela